Friday 31 January 2020

PROMO MEI MEALSHAKE BUY 6 FREE 1 : Pengedar Sah Shaklee di Paka, Dungun, dan Seluruh Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


SPECIAL BULAN MEI!!




DAPATKAN SHAKLEE OSTEMATRIX BUY 6 FREE 1 DENGAN HARGA RM682.50!!


Saya Nurul Akma Sabran adalah Pengedar Sah Shaklee di SELURUH MALAYSIA terutamanya di Terengganu.

NURUL AKMA SABRAN | SHAKLEE ID: 869813


****************************************************************************************************

Sekiranya anda berada di Terengganu, bolehlah mendapatkan produk  Shaklee terus melalui saya. Khidmat Cash on Delivery (COD); area terhad di sekitar Ketengah Jaya, Paka, Dungun dan Kerteh sahaja. Selain daripada kawasan tersebut, penghantaran adalah melalui PosLaju/ Gdex Express.

Kepakaran saya adalah membantu anda mencari makanan tambahan yang sesuai untuk masalah kesihatan anda dengan harga yang berpatutanJika anda perlukan supplement semulajadi bagi Skincare, Penyusuan Bayi, Ibu Mengandung, Berpantang, Masalah Berat Badan, Kesuburan, Anak Kurang Selera Makan, Untuk Ibu Bapa, dan banyak lagi, anda bolehlah hubungi saya untuk membuat pesanan.

Saya menyediakan konsultasi PERCUMA dan Tips-tips Eksklusif untuk semua pelanggan saya. Feel free to contact me: 


****************************************************************************************************

✿Like Facebook Page: Vitamin Care4U
✿ Facebook : Nurul Akma
✿Shaklee ID: 869813
H/P No: 019-9086 086  
✿YahooMail: akma_sabran@yahoo.com

****************************************************************************************************

LET'S ALL BE HEALTHY & HAPPY!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...