Monday 31 December 2012

Nutriferon Meningkatkan Sistem Immunisasi

Musim hujan yang sering melanda kebelakangan ni menyebabkan kita kerap demam dan selsema. Saya sendiri baru je  lepas baik demam. Apa yang saya buat bila saya demam?

Saya akan ambil 2 biji vitamin C yang dipatah 2, namun kalau selepas beberapa hari tiada perubahan saya akan ambil sepeket NutriFeron. Sekarang, saya suka ambil NutriFeron seminggu sekali untuk sistem imuninasi saya. 


Apa itu NutriFeron?






Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon iaitu Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojim. Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee.Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?

  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

Jom ikuti apa kata pengguna NutriFeron



credithasheenabeevi

I love living better, being green, living healthy and helping others do the same. 


***************************************************************************************************
DISCLAIMER
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease

****************************************************************************************************
Berminat untuk membuat pesanan produk kesihatan Shaklee?
Boleh hubungi saya (pengedar Shaklee yang sah di Terengganu) untuk maklumat lanjut. Konsultansi percuma.

✿Like Facebook Page: VitaminCare4U
✿Shaklee ID: 869813 | Eima Sabran
H/P No: 019-9086 086  
✿YahooMail: akma_sabran@yahoo.com

****************************************************************************************************
LET'S ALL BE HEALTHY & HAPPY!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...