Sunday 18 May 2014

Impian BESAR bersama Insan-insan HEBAT

Bismillah. 

Assalamu'alaikum dan salam ceria buat pembaca Vitamin Care4U.

Sayang-sayang semua, nak BERJAYA bukan satu perkara yang MUDAH. Perlu daki tangga-tangga dulu, redah onak duri, rasa pahit dan manis tetapi KEJAYAAN itu bukanlah perkara yang MUSTAHIL untuk digapai. Saya, anda mahupun siapa sahaja boleh berjaya asalkan ada PASSION yang kuat.

Entri kali ini adalah tugasan yang diamanahkan oleh bonda Shaklee saya iaitu Master Nusrat Raihan. Beliau minta kami iaitu anak-anak Shaklee beliau dalam group HEBAT kami DESIRE menulis satu entri berkenaan dengan susur galur dalam keluarga. Macam salasilah keluarga, ada ayah, emak, datuk, nenek, moyang..begitu juga keluarga besar Shaklee kami. 

Secara jujur, saya bersyukur dipertemukan insan-insan HEBAT dalam susur galur bisnes ini. Saya yakin dengan PASSION yang saya ada, dengan ilmu-ilmu yang diberikan oleh mentor dalam susur galur saya  ini, redha dan restu daripada suami dan ibu bapa serta dengan izinan Allah s.w.t, saya akan BERJAYA seperti mereka yang telah BERJAYA lebih dahulu daripada saya. Yang paling penting saya serap semua ilmu dan bertindak untuk menuju ke puncak.

Orang kata, kalau nak BERJAYA, selalulah berdamping dengan orang yang telah BERJAYA. Walaupun mereka-mereka ini tak pernah saya jumpa, tapi saya ni stalker tau! Hari-hari saya akan baca setiap perkongsian yang disampaikan oleh mereka menerusi FB dan blog. Saya semat dalam hati, satu hari saya akan jadi seperti mereka dan saya betul-betul teringin nak bersua muka dengan mereka. InsyaAllah, satu hari nanti. 

Ok, jom kenali wajah-wajah mereka yang menjadi inspirasi untuk saya berjaya dalam Shaklee.


MASTER HAJI ROSLAN GHAZALI
[Super Duper Onyang Shaklee ku]



 MASTER HAJAH SALWA DAN HAJI HUSSAIN
[Onyang2 Shaklee ku]


MASTER NORITA DAN NAQUIB HUSSAIN
[Nenda & Tokda Shaklee ku]


MASTER SITI NUSRAT RAIHAN 
DAN MOHAMAD HAFIEZ CHE RAMLI
[Bonda & Ayahanda Shaklee ku]


MASTER2BE NURUL AKMA SABRAN
DAN MUHD HANIS MAMAT
[hahhaa...ini daku, maafle letak gambo kawen]

Tengoklah keluarga shaklee saya, semua dah Master. Hebat-hebat belaka. Walaupun saya masih baru dalam dunia Shaklee, saya mahu cepat-cepat belajar dan jadi HEBAT seperti mereka. Saya yakin saya boleh!

Dan jika anda berminat nak follow up jejak langkah mereka, jom bersama-sama saya dalam legacy saya yang BRILLIANT! Saya bersedia untuk membantu anda. Kami ada group tertutup di FB dan WhatsApp yang sangat hebat dengan perkongsian tips, follow up tanpa henti dan tak lupa ilmu-ilmu ketuhanan yang sangat mendekatkan diri kita pada Nya.

Ada yang nak bersama saya?Terus hubungi saya ya! :)


To your good health,
eima sabran

I love living better, being green, living healthy and helping others do the same. 


***************************************************************************************************

✿Like Facebook Page: VitaminCare4U
✿Shaklee ID: 869813 | Eima Sabran
H/P No: 019-9086 086  
✿YahooMail: akma_sabran@yahoo.com

****************************************************************************************************
LET'S ALL BE HEALTHY & HAPPY!
  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...