Monday 28 January 2013

Jom sertai Biz Shaklee kami!

Alhamdulillah, saya sangat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee Euphoria. Kini hidup saya dah berubah dengan Shaklee!! Sepanjang saya menjalankan bisnes dengan Shaklee, saya sangat berpuas hati dengan sistemnya yang adil dan gembira dengan apa yang saya perolehi sehingga kini. Dan insyaAllah saya kini sedang mendaki anak tangga kejayaan dalam Shaklee. A few steps to go :)

Ramai yang berkata...MLM??? Cabootttttttttttt!!!!

Shaklee ni MLM kan?
Ya, Shaklee merupakan salah satu perniagaan MLM. Namun dalam Shaklee tiada istilah upline sentiasa berada di atas. Upline dan downline masing-masing bekerja keras untuk berjaya. Tiada fenomena upline hanya duduk goyang kaki, downline bersusah payah buat sales. Dalam Shaklee, siapa usaha lebih, dia akan menerima ganjaran yang lebih besar. Seronok kan? Itulah istimewanya Shaklee dari MLM yang lain.

USAHA ↑ = GANJARAN ↑ (Bonus dari Shaklee)


Kelebihan group Euphoria Shaklee kami?


♥ Mengutamakan pengetahuan produk berbanding keuntungan.

♥ Tiada istilah Touch & Go bersama pelanggan. Memberikan konsultasi percuma & panduan pengambilan produk selepas pembelian secara berterusan.

♥ Sentiasa memperkasakan diri dengan ilmu nutrisi/supplemen.

♥ Mempunyai support group yang sangat kuat ukhwahnya.

♥ Perkongsian rohaniah agar sentiasa mendekatkan diri dengan Allah.

♥ Tiada paksaan untuk mengejar target tertentu. Apa yang anda dapat adalah setimpal dengan apa yang anda usahakan.

♥ Tak perlu bersusah payah keluar rumah untuk promote produk, close sale atau mencari membership baru. Hampir 95% diperuntukkan di depan komputer dan telefon sahaja. Jika anda surirumah, anda boleh menjalankan bisnes hanya dari rumah sambil melakukan urusan harian, menjaga anak dan tak perlu keluar rumah dengan kerap (melainkan urusan pengeposan dan product pick-up sahaja).
Saya telah memilih perniagaan saya dan sedang membina jaringan kumpulan Euphoria kerana saya yakin ramai yang di luar sana masih tercari-cari peluang untuk memulakan perniagaan sampingan baik secara sepenuh masa ataupun separuh masa sahaja.


Satu perkara yang saya sangat suka dengan kumpulan Euphoria ini adalah kerana mengutamakan pengetahuan mengenai ilmu supplemen untuk berjaya dalam Shaklee, dengan gaya santai dan diredhai Allah. Kelebihan seminar kami ialah family friendly. Jadi peserta boleh bawa suami dan anak-anak untuk sertai seminar. Tiada masalah bagi ibu menyusu untuk turut serta dalam seminar kami! (^_-)

Anda mahu turut serta?

Jom daftar keahlian Shaklee bersama eima.
hantarkan email ke akma_sabran@yahoo.com atau sms ke 019-9086086 secepat mungkin. Ataupun isi borang keahlian di sini.

To your good health,  
Eima Sabran


I love living better, being green, living healthy and helping others do the same. 


***************************************************************************************************

Berminat untuk membuat pesanan produk kesihatan Shaklee?
Boleh hubungi saya (pengedar Shaklee yang sah di Terengganu) untuk maklumat lanjut. Konsultansi percuma.

✿Like Facebook Page: VitaminCare4U
✿Shaklee ID: 869813 | Eima Sabran
H/P No: 019-9086 086  
✿YahooMail: akma_sabran@yahoo.com

****************************************************************************************************
LET'S ALL BE HEALTHY & HAPPY!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...